WordPress database error: [Unknown column 'pn.icon_image' in 'field list']
SELECT n.*, pn.title, pn.text, pn.tooltip, pn.text_format, pn.use_short_url, pn.icon_image, pn.profile_name, pn.mail_to_default FROM `wpzf_supsystic_ss_projects` AS p LEFT JOIN `wpzf_supsystic_ss_project_networks` AS pn ON p.id = pn.project_id LEFT JOIN `wpzf_supsystic_ss_networks` AS n ON pn.network_id = n.id WHERE p.id = 1 ORDER BY pn.position ASC

Duster | AUTO CENTAR BANAT

WordPress database error: [Unknown column 'pn.icon_image' in 'field list']
SELECT n.*, pn.title, pn.text, pn.tooltip, pn.text_format, pn.use_short_url, pn.icon_image, pn.profile_name, pn.mail_to_default FROM `wpzf_supsystic_ss_projects` AS p LEFT JOIN `wpzf_supsystic_ss_project_networks` AS pn ON p.id = pn.project_id LEFT JOIN `wpzf_supsystic_ss_networks` AS n ON pn.network_id = n.id WHERE p.id = 1 ORDER BY pn.position ASC

NEVEROVATNO POVOLJNA CENA

Novi Duster ima velikodušnu ponudu opreme* – po Dacijinim cenama – poput ograničivača i regulatora brzine, senzora za vožnju unatrag, impulsnog otvaranja stakala i merača spoljne temperature. Jednostavan i intuitivan, multimedijalni sistem MEDIA NAV sa 18-cm ekranom osetljivim na dodir, omogućava upravljanje različitim mogućnostima: navigacijom, telefoniranjem, radiom, medijima… Zahvaljujući povezivanju putem Bluetootha®, možete telefonirati slobodnih ruku**, slušati muziku s drugih, prenosivih uređaja s Bleutoothom® (audio streaming) ili direktno, povezujući ih preko USB utičnice ili 3,5 mm utičnice na instrument tabli. Tehnika koja se pokazala pouzdanom i sasvim korisnom.

Usredsređen na tehniku i konstruisan tako da može savladati sve prepreke, Novi Duster je opremljen novim motorima koji pružaju veliko uživanje u vožnji i imaju malu potrošnju goriva, kao i smanjenu emisiju CO2. Način rada „Eco” i indikator promene stepena prenosa dodatno omogućavaju vozaču da u svakom trenutku smanji potrošnju i emisije.

Još savremeniji, Novi Dacia Duster nije zbog svega toga zanemario svoje pustolovne kvalitete, isprobane na svim terenima.

* U zavisnosti od verzije
** Savetujemo vam da ne telefonirate u vožnji

DUSTER

Prava revolucija unutrašnjosti

Sasvim obnovljen, unutrašnji izgled Novog Dacia Dustera je zadržao udobnost limuzine, ali je jasno da pripada svetu automobila s pogonom na sve točkove.

Nova instrument tabla, potpuno preoblikovana upotrebom hromiranih detalja, pojačava robusni izgled novog Dacia Dustera. Novi Dacia Duster je praktičniji i opremljen* je novitetima poput komandi za električno pomeranje stakala u vratima, kozmetičkih ogledala, krovnog svetla nazad, utičnice od 12 V …

Novi Dacia Duster usto nudi četiri nova tipa presvlaka, od kojih je jedan kožni, dostupan sa višim nivoom opreme.
Nova, preoblikovana sedišta, pojačan naslon zadnje klupe i nova polica koji je ujedno čvrsti pokrivač za prtljag, povećavaju udobnost i prilagodljivost. Tamnije boje unutrašnjosti naglašavaju snažan karakter i pustolovni stil Novog Dacia Dustera.

* U zavisnosti od verzije

Sa lakoćom po svim terenima

Pravi terenac
Konstruisan za vožnju po svim terenima, Novi Duster pravo je terensko vozilo sa stvarnim sposobnostima za savladavanje svih prepreka…

Dacia Duster je kompaktan i lagan automobil za svoju veličinu, a to mu omogućava veliku okretnost i pomaže snalaženju na svim terenima, čemu, uz bolju vidljivost, doprinosi i povišen vozačev položaj.

Menjač ima kratak prvi stepen prenosa** (5,79 km/h pri 1000 o/min) za vožnju po neravnom terenu, kretanje na uzbrdici ili pod opterećenjem i zadržavanje vozila na nizbrdici.

* 20,5 cm za verziju s pogonom na dva točka
** za menjače sa šest stepeni prenosa

Najveća prednost
Dusterov pogon na sve točkove se temelji na priznatoj Nissanovoj stručnosti. Upravo mu je on omogućio savladavanje prepreka u Sahari i doveo ga na sve tri mesta na pobedničkom postolju na ovogodišnjem reliju Aicha des Gazelles (u klasi crossovera)!

Vožnja po svim terenima
Na putevima sa dobrim uslovima prianjanja i autoputevima potreban je pogon samo na dva točka. Kod njega je obrtni moment motora raspoređen na prednje točkove što omogućava optimalnu potrošnju goriva.
Na svim vrstama puteva, bez obzira na brzinu vožnje i uslove prianjanja, način rada Auto automatski raspodeljuje obrtni moment motora između prednje i zadnje osovine. Tako se postiže najbolji kompromis između ležanja na putu i vučne sile.
U teškim uslovima vožnje ili na neravnom terenu, poput blata ili peska, način Lock raspodeljuje obrtni moment motora između prednje i zadnje osovine na sve točkove radi što lakšeg prolaska. Kontrola motora i kočnice su prilagođeni su pogonu na sve točkove.

Dusterov razmak od podloge iznosi 21 cm* i ima velike prelazne uglove (prilazni ugao 29,3°, ugao uspona je 23°, a odlazni ugao 34,9°), kao i pravi pogon na sve točkove. Konstrukcija mu omogućava da se uhvati ukoštac sa svim uslovima na putevima ili terenu. Sa intuitivnim upravljanjem integralnim pogonom, sasvim se sigurno prilagođava svakoj situaciji.

Šta biste više mogli da poželite od pogona na sve točkove?